Ga naar inhoud

wat betekend deze foutmelding?


Aanbevolen berichten

hi allemaal, Dit is m'n eerste post hier en gelijk eentje met een probleem. Ik speel op m'n PC altijd met mijn favoriete Combat Flight Sim Il-2 1946 nu is mijn Game helemaal up to date met de laatste MODS maar sinds gisteren krijg ik een rare fout melding die ik nog nooit eerder gehad heb. Ik heb gisteren een MOD geïnstalleerd die ik niet werkend kreeg (exe.file) die heb ik weer geuninstalled met de bijgeleverde uninstaller exe. ging allemaal vlekkeloos. maar nu gebeurdt er dit... De game start vlekkeloos op je kiest de option careers in progress en je klikt daarop, nu gaat het nog steeds goed. dan kom je bij je missie briefing scherm waar je op Ok klikt om de missie te laden. Nu laad hij hem wel helemaal tot 100% maar dan krijg ik een flikkering in mijn scherm en verschijnt er een POP-UP met de volgende boodschap.. "" de instructie op 0x0fcd05a57 verwijst naar geheugen op 0x11ab8328 de lees- of schrijfbewerking (read) op het geheugen is mislukt. Klik op OK om het programma te beëindigen. kan iemand mij hier mee helpen?? Ik krijg nu all afkick verschijnselen Groet Rowddy.
Link naar reactie
bedankt voor de reactie ik wist niet dat je je moest voorstellen sorry :oops: meestal als ik dat doe wordt er sowieso nooit op gereageerd. ik ben 50 jaar, manager van beroep en niet goed in dit soort PC problemen. ik ben makkelijk in de omgang en zindelijk :lol: meer weten? .. PM me 8) maar goed nu effe serieus ik heb de Mem Test gedaan en die zij bij "all unused RAM" na 3 uur scanning is het nog steeds 0% errors ik blijf doorscannen
Link naar reactie
[quote:b8015a806d="Passer"][quote:b8015a806d="bignick1"]En in het vervolg misschien wel netjes je even voor te stellen als je nieuw bent op het forum. bignick1[/quote:b8015a806d]Zo'n zaken kan je vragen, maar niet (vriendelijk/beleefd) eisen. Dit is geen 'must' op forums :wink: Rowddy, welkom op C!T hé ![/quote:b8015a806d] Mm misschien heb je gelijk en bied ik daar mijn excuses voor aan. Alleen vind ik het niet vriendelijk/beleefd dat hij/zij zich niet voorsteld. Maargoed mijn excuses nogmaals :)
Link naar reactie
Ik denk niet, dat een memory failure problem per sé is. Deze foutmelding zie je vaak in combinatie met grafische kaarten en kan duiden op een overlap in de allocated memory space. Dat laatste klinkt griezeler dan het is. Herinstallatie van je grafische driver danwel een nieuwere versie ervan lost het probleem meestal op. Succes .. Henri
Link naar reactie
je hoeft van mij geen excuses te maken hoor :wink: De een vind het alleen belangrijker dan de ander denk ik. Goed ik heb dus een nieuwere driver gevonden voor mijn grafische kaart maar na installatie werkte mijn muis alleen nog maar met een vertraging van 10 sec :cry: dus ik heb de oude driver weer geinstalleerd maar ja dat lost het probleem ook niet op. Ik heb een GForce 7800 GS en mijn huidige driver van nvidea is 182.08 geforce_winxp-32bit_international_whql de driver die ik niet kon gebruiken was de 182.50 heeft er nog iemand een idee?? groet Rowddy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...