Ga naar inhoud

Hoe surf ik met Nederlands IP-adres in buitenland?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zou graag in het buitenland via internet de Tour de France kijken, en de avond etappe, maar dat is beschermd door de NOS. Iets met rechten en dat soort irritant gedoe! Hoe kan ik nou zorgen dat ik dit toch kan kijken? Ik heb al zitten proberen met proxys enzo, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik wil er ook liever niet voor betalen, zeker niet voordat ik zeker weet dat het dan wel echt werkt. Kan iemand mij misschien helpen?
Link naar reactie
In het laatste nummer van computeridee stond er een stukje over, zij zouden goede ervaringen hebben met NOS en onderstaande (gratis) proxy: http://www.dprox.nl/ Je zou je eigen pc via een wake-up lan aan kunnen zetten en vervolgens neem je met Logmein de pc over (een soort VPN) en gaan mt die banaan. Als je geen wake-up LAN hebt... dan moet je iets anders regelen om hem aan te krijgen. Voordeel: eigenlijk werkt het altijd, mist je het aan/uit probleem goed geregeld hebt. Ik weet niet of er anders een timer-programma mogelijk is waarmee de pc uit stand-by komt? PS: Logmein werkt perfect, als ik op mijn werk zit en wat vergeten ben... even inloggen en bestand ophalen. Mijn zoon heeft de pro versie en kan zo via zijn Iphone overal bij met nog meer opties (lost een paar euro). Wij zetten de pc normaal wel uit, maar soms blijft ie aan of ik bel degene die thuis is even om hem aan te zetten. Twwe of drie weken continue aan... das wel veel stroom... en niet milieubewust, wake-up lan is dus heel veel beter.... Achter dprox zit mediaroot: http://whois.domaintools.com/dprox.nl http://www.mediaroot.com/ Hoe betrouwbaar...? Ze zeggen zelf te bestaan sinds 2004 in de footer.... maar op Whois staat " Date registered: 18-11-2007"
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...
present a pure feminine soft glttiering and translucent texture. Bottles and perfume bring out the best in each other, make elegant user fondle admiringly.Editor this section is introducedIntroduces aSweet adjustment: hua guoxiang moves: orange blossom, top notes in the red currant flavour:, jasmine, roses, and lilies clove after taste: vetiver grass, vanilla, patchouli, sandalwood, peach sweet, raspberry Gucci Eau DE Parfum/Gucci Eau DE Parfum II Gucci perfumeIn 2002, Gucci and of the same name brand first launched I perfume, the sum of the successful experience for decades by Tom Ford personally design, manufacturing,a0Gucci special launched Asian version of Gucci Eau DE Parfum. II. Cixin and brand of the same name by Gucci perfume creative director Tom Ford personally design, manufacturing, guidance, represents a brand of perfume essence Gucci classic. Classical popular restoring ancient ways of perfume gives a red glass bottles as modelling, be permeated with pure and fresh hua guoxiang moves in natural light, perfume, emotional temptation, classical fashion as three subjects, the integration of the orange, orange, blackberry, blackberry, violets, musk, jasmine, Envy/Gucci fragrance Gucci Envy Me/Gucci a0Envy Me 2 / Gucci Envy for Envy in its name is:a0
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...