Ga naar inhoud

svchost.exe fout


Aanbevolen berichten

kennlijk probeert een programmaatje dat zoiets heet als photobucket een plaatje ergens te openen. dat kan lokaal zijn of ergens op het net... een bezoekje aan start-uitvoeren-typ: msconfig en geef enter - tabblad opstarten zal in de meeste gevallen duidelijkheid geven over wat er allemaal mee opstart, en zoiets als dit dus ook. via ontvinken (eigenlijk mag je alles daar ontvinken behalve je firewall en je virusbeschermer) en herstarten kom je erachter wat de boosdoener is.
Link naar reactie
[quote:e761952121="derkdejong"]kennlijk probeert een programmaatje dat zoiets heet als photobucket een plaatje ergens te openen. dat kan lokaal zijn of ergens op het net... een bezoekje aan start-uitvoeren-typ: msconfig en geef enter - tabblad opstarten zal in de meeste gevallen duidelijkheid geven over wat er allemaal mee opstart, en zoiets als dit dus ook. via ontvinken (eigenlijk mag je alles daar ontvinken behalve je firewall en je virusbeschermer) en herstarten kom je erachter wat de boosdoener is.[/quote:e761952121] Ik denk eerder dat het plaatje in zijn post een melding is van Photobucket (site waar je foto's naartoe kan uploaden), dat het plaatje niet bestaat. Wellicht gebruikt TS een verkeerde link in zijn bericht, of is het plaatje verwijderd... Edit (10:44): Heb even gekeken wat voor link er in het bericht van TS staat... Als ik naar het betreffende fotoalbum wil gaan, moet ik eerst inloggen, vandaar dat we hier het plaatje niet te zien krijgen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...