Ga naar inhoud

Waar komen de bestanden "Thumbs.db" vandaan?


Aanbevolen berichten

Op mijn harde schijven komen heel veel bestanden "Thumbs.db" voor. Ik heb geen flauw idee waarvoor ze zijn maar mijn harde schijven staan er vol mee. Dat is nog niet zo erg maar als ik ze weg wil halen, krijg ik een mededeling dat het bestand beschadigd is en niet te verwijderen is. Ik heb diverse manieren geprobeerd ze weg te halen. Een van die programma's heet "Unlocker" en zelfs dat programma krijgt ze niet weg. Welk programma maakt deze bestanden aan en hoe krijg ik die beschadigde bestanden weg is mijn vraag. Graag hulp Rob
Link naar reactie
Je ziet die [b:1a462ec61d]Thumbs.db[/b:1a462ec61d] alleen maar omdat je via de "Mapopties" de keuze hebt gemaakt om "[i:1a462ec61d]Beveiligde besturingssysteembestanden weer te geven[/i:1a462ec61d]". Deze optie is niet aanbevolen en als je die ook niet nodig hebt zou je die dus kunnen ontvinken. Indien wel noodzakelijk, zou je in diezelfde "Mapopties" kunnen aanvinken: "[i:1a462ec61d]Miniatuurweergaven niet in cache plaatsen[/i:1a462ec61d]". Dit vertraagt het tonen van de afbeelding, maar misschien geeneens merkbaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...