Ga naar inhoud

Help!!! vista bevriest


Aanbevolen berichten

Heb windows vista 32 bits. Sinds kort heb ik een erg irritant probleem, vista bevriest bij vlagen. Kan dan helemaal niets meer. Heb alleen nog maar als "redmiddel" de aan/uit knop heb. De eerste keer dat ik dit probleem kreeg een systeemherstel gedaan en dacht dat het over was, maar nee, lost het niet op. symptomen: -bevriest meestal tijdens internetten (zowel met ie explorer als firefox) -kan vaak daarna niet meteen opnieuw opstrarten, pas na minuut/minuten -vista bevriest soms ook als je een hardware device loskoppelt en weer aansluit, bijvb. muis, boxen -1 keer gehad dat vista bevroor toen ik tegen computer aanstote -probleem blijft soms uren/dagen weg en dan ineens redelijk vaak achter elkaar Heb geheugen gecontroleerd met vista hulpprogramma voor geheugencontrole, geen foutmelding. Temperaturen zijn ook in orde. Heb een 300 watt voeding, naar de voeding heb ik nog niet gekeken. Vlak voor problemen ontstonden heb ik een router op pc aangesloten. Heb het idee dat in de veilige modus met netwerkmogelijkheden er geen problemen zijn, dan is AVG antivirus niet geladen en het geluid niet. In het logboek vind ik o.a de volgende info, zo'n minuut voor de vastloper(bij andere keren dat vista bevroor stond er iets anders) Logboeknaam: Application Bron: Windows Error Reporting Datum: 7-4-2009 20:45:52 Gebeurtenis-id:1001 Taakcategorie: Geen Niveau: Informatie Trefwoorden: Klassiek Gebruiker: n.v.t. Computer: PC_van_BobbyenG Beschrijving: Fault bucket 3833293, type 5 Naam van gebeurtenis: MemDiagV1 Antwoord: Geen Id van CAB-bestand: 0 Handtekening van probleem: P1: 2048 P2: Manual P3: Immediate P4: Pass P5: Standard P6: 0 P7: 0 P8: 780 P9: P10: Logboeknaam: System Bron: Service Control Manager Datum: 7-4-2009 20:45:52 Gebeurtenis-id:7036 Taakcategorie: Geen Niveau: Informatie Trefwoorden: Klassiek Gebruiker: n.v.t. Computer: PC_van_BobbyenG Beschrijving: De Problem Reports and Solutions Control Panel Support-service heeft nu de status gestopt.
Link naar reactie
Ik vind een voeding van 300W niet veel. Probeer windows eens zo kaal mogelijk op te starten ook zonder boxen,externe hd"s? andere hardware. Alleen tobo en muis en scherm. Dan scannen op virussen en eventueel een Hijackthislog maken en posten.Btw hardware altijd veilig verwijderen.En wat voor hardware zit er allemaal in je computer?
Link naar reactie
Deze info geeft PC Wizard omtrent de voeding Monitoring Chip : Winbond W83627DHG Voltage CPU : 1.22 V +3.3V Voltage : 10.72 V +5V Voltage : 0.29 V +12V Voltage : 10.72 V Processor Temperature : 52 °C Mainboard Temperature : 51 °C Power/Aux Temperature : 56.5 °C : Monitoring Chip GPU : nVidia Driver GPU Temperature : 65 °C GPU Fan : 100% : Hard Disk Temperature ST3160815AS : 45 °C [b:18a452bcaa][/b:18a452bcaa]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...