Ga naar inhoud

Windows xp opstarten zwart scherm!


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik heb een probleem als ik mijn pc opstart dan zie ik dat scherm press f2 for bios press f12 voor boot menu en wat informatie over mijn hardeschijven etc bij iedereen wel bekend. Maar dan springt het beeld op zwart, dit beeld dat hij windows aan het laden is zie ik [b:52e7c8009b]niet[/b:52e7c8009b] [img:52e7c8009b]http://www.bartdesmet.net/images/bootlogo_xp.jpg[/img:52e7c8009b] maar dit gebeurt wel want na ongeveer 10 min zwart beeld dan krijg ik ineens mijn inlog scherm van windows xp ervoor en functioneert mijn pc verder prima! Heeft iemand een idee wat dit misschien kan zijn. groeten Mike Specs pc (dell): Athlon 64+ 3200 1gig ram ati radeon x1300 met daarop 2x ag neovo 17 inch tft[/b]
Link naar reactie
maar eens beginnen met een reset van de bios: dus via f2 de bios in en die terugzetten naar defaults. wel op de juiste manier eruit gaan: save and exit, anders werkt het niet..... doet het zich (daarna) ook voor als je probeert op te starten in veilige modus? zitten er tijdens de opstart usb-opslagapparaten (stick, externe hd)aangesloten: probeer het nog eens zonder die dingen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...