Ga naar inhoud

Hoe los ik 80073701 fout op?


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij upgrade van Windows 7 Servicepakket 1 krijg ik een foutmelding 80073701. De download gaat tot circa 34%. De probleemoplosser laten controleren en geeft aan dat de upgrade problemen opgelost zijn. Maar bij opnieuw upgraden slaat hij weer vast op 34%. Moet ik soms de beveiliging uitzetten (Ziggo) tijdens de upgrade? Wie heeft hier ook problemen mee?
Link naar reactie
Uit te voeren stappen voordat u Windows 7 Service Pack 1 installeert via het Microsoft Downloadcentrum Als u Windows 7 SP1 wilt installeren via de website Microsoft Downloadcentrum, moet u enkele stappen uitvoeren voor een correcte installatie van het servicepack. Het KB-artikel 2505743 bevat enkele suggesties voor een optimale installatie van Windows 7 SP1 via de website Microsoft Downloadcentrum. http://support.microsoft.com/kb/2505743/nl Bij mij is het probleem opgelost door de beveiligingsprogramma's Threadfire en Spybot tijdelijk uit te zetten. De installatie gaat in twee stappen. Eerst installeren en dan configureren. Het ging mis bij de tweede.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...