Ga naar inhoud

Kan resoltie niet meer aanpassen in Xp


Aanbevolen berichten

Hallo Er is iets gebeurt en ik weet niet wat, Ik wilde mijn beeldschermresolutie aanpassen omdat dit niet goed was, waarom dat het verkeerd stond weet ik niet misschien doordat mijn kids een spelletje op internet gespeeld hadden ( Runscape) maar ik dacht zet het terug naar wat ik het plezierigst vond, maar helaas pindakaas de tabblade zijn weg bij "eigenschappen voor beeldschermen" zowel via Bureaublad rechtermuisknop eigenschappen zla via configuratie alleen Thema staat er nog en dat is het plaatje van het bureaublad, wie weet hoe ik die tabbladen weer terug krijg? dus de knoppen Thema's , bureaublad, schermbeveiliging, vormgeving en instellingen via google kon ik het niet vinden gr hein
Link naar reactie
Kijk eens in apparaatbeheer of de grafische kaart nog goed staat aangegeven. Of door dxdiag via uitvoeren te starten en bij 3d te kijken. Kan overigens zomaar een besmetting zijn, systeemherstel zet een ouder register terug en dat progje zet de juiste sleutel ervoor in het register, beide werken niet, een hijackthis logje op de juiste plaats zou kunnen helpen. http://www.hijackthis.nl/
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...