Ga naar inhoud

Waarom herkent printer zwarte inktpatroon niet meer?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een Canon Pixma MP510 Multifunctional printer, en heb geen problemen gehad, tot voor kort! Mijn zwarte inktpatroon wordt plotseling niet meer herkend, ik krijg dan de melding op de beeld scherm, en op het kleine lcd display op de printer. Ik heb dit een of twee keer eerder gehad, en heb toen de patroon eruit gehaald, en er weer in gedaan. Hij werd ineens weer herkend, en verder geen problemen meer. Maar nu kreeg ik de melding ook, maar wat ik ook doe, niets helpt. Ik heb de contact punten schoongemaakt, ik heb ook de drivers opnieuw geinstalleerd, maar niet helpt. De inktpatroon is nog half vol! Wie kan mij hier mee helpen. De Canon helpdesk op internet heeft niets geholpen, en voor dat ik €0.13 per minuut wil betalen, probeer ik het even op dit forum. Heeft iemand hier ook eens last van gehad?
Link naar reactie
Jongens, die is een vraag uit 2007, gesteld in het oude forum. We kunnen er denk ik vanuit gaan dat de toenmalige topicstarter al lang een oplossing gevonden heeft. http://computertotaal.nl/index.php/forumarchief/4-anders-hardware/176286-canon-mp510-zwarte-inktpatroon-plost-niet-meer-herkend Het heeft dus geen zin aanvullende vragen te stellen bij deze vraag hierboven, de 'gast; die het gesteld heeft komt hier toch niet.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...