Ga naar inhoud

Windows Home Server


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste Mensen, Heb hier op een pc Windows Home Server lopen. Werkt allemaal perfect alleen een ding moet ik nog geconfigureerd hebben. ik had graag de remote acces geconfigureerd. alles geeft hij groene vinkjes. Alleen bij: verifying that your router is accepting website connections. en verifying that your router is accepting Remote Acces connections. En heb een sitecom wireless 300N router hangen, met daarachter een kastje van Ziggo ik had dit graag opgelost gehad.
Link naar reactie
Je hebt een extern ip. Die zit in je modem en je router weet deze, je router vertaalt de ip adressen naar een intern ip, je moet in de router de poorten van de server die je gaat gebruiken "forwarden" naar het interne ip adres van je server. Je server moet altijd hetzelfde interne ip adres hebben anders werkt het niet. Google even op port forwarding en lees dat goed. Je kunt ook je server helemaal open zetten, DMZ heet dat. Dat wordt minder gedaan omdat je server dan kwetsbaar is voor hackers. De upload die mensen thuis op een ziggo verbinding hebben is flink afgeknepen ivm de download. Een zware server draaien is niet mogelijk, mensen kunnen vaak met 300 kb per seconde iets van je downloaden. Met een aantal download programma's zoals utorrent moet je ook poorten open zetten. Sommige poorten zoals een mail poort 25 zijn vaak geblokkeerd.
Link naar reactie
Zou u me het nog eens haarfijn willen uitleggen A.U.B. Heb al op verschillende sites gekeken maar kom er niet wijs uit.En Windows Home Server Connector Software zegt steeds: Updating port forwarding for your router failed. Kunt u het me A.U.B. stapje voor stapje uitleggen. en ik heb het zwaarste internet abbonement van ziggo dus de up en downloadsnelheid zit wel goed. alvast bedankt, Wesley Bouwens
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...