Ga naar inhoud
  • 0

[Vista] Service's


anoniem

Vraag

Hallo, Normaal ben ik echt niet iemand die heel snel hulp zou gaan roepen, maar ik ben nu toch teneinde raad. Vandaag terug van vakantie gekomen en weer eens de laptop op. Vista start normaal op, maar beneden in de balk staan maar 4 pictogrammen. De volume, internet (geen blauw ''rondje'', maar een kruisje, maar internet is wel geladen) en de energie. IE 8 start normaal op. Ik druk op Windows mail en dat doet het niet, en nog wel meerdere progamma's (paint, office 2007, Adobe Photoshop). Ik zoek naar msconfig en toen hing het hele start menu vast. Ik ga naar de veilige modus met internetverbindingen, waar ik wel alles kan opstarten. Waar ook msconfig het doet, daar staat bij services zo ongeveer alles op ''gestopt''. Na wat zoeken ben ik achter services gekomen, waar veel op handmatig staat. en waar ook niets gestart is. Ik alles op automatisch zetten en weer geprobeerd alles te starten, maar dat kan niet in de veilige modus. Ik naar de normale modus, helaas, niets gebeurd, ik services opzoeken en hij hangt weer vast. Toen kwam ik op systeemherstel, maar dit is ook teruggezet en het blijft hetzelfde (terwijl het toen niet was!). Ik weet niet meer wat ik moet doen. Even voor de duidelijkheid: Ik heb geen vista-cd bij deze laptop gekregen, en het is windows home basic. Alvast bedankt, ook voor het lezen van dit verhaal. Als er meer informatie nodig is, zeg het maar! Groet, Dylan
Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
[quote:e6d905d80d="Dylann"]Even voor de duidelijkheid: Ik heb geen vista-cd bij deze laptop gekregen, en het is windows home basic. [/quote:e6d905d80d] Om welk merk/type laptop gaat het? Had je al [url=http://www.vista-helpdesk.nl/tips-a-tricks-windows-vista/36-vista-vragen/140-herstelpunten-in-vista-toepassen.html]systeemherstel[/url] al geprobeerd? Heb je dan wel een herstel CD/partitie? Had je daarmee geprobeerd je Vista installatie te repareren. Of als deze beide niet werken, zou je nog je harddisk kunnen laten terugzetten naar fabriek instellingen. Omdat dan alle data op je harddisk verloren gaat, is het maken van een back-up van alle onmisbare documenten vooraf, sterk aan te raden.
Link naar reactie
  • 0
[quote:6f65eb3dd5="jolo"][quote:6f65eb3dd5="Dylann"]Even voor de duidelijkheid: Ik heb geen vista-cd bij deze laptop gekregen, en het is windows home basic. [/quote:6f65eb3dd5] Om welk merk/type laptop gaat het? Had je al [url=http://www.vista-helpdesk.nl/tips-a-tricks-windows-vista/36-vista-vragen/140-herstelpunten-in-vista-toepassen.html]systeemherstel[/url] al geprobeerd? Heb je dan wel een herstel CD/partitie? Had je daarmee geprobeerd je Vista installatie te repareren. Of als deze beide niet werken, zou je nog je harddisk kunnen laten terugzetten naar fabriek instellingen. Omdat dan alle data op je harddisk verloren gaat, is het maken van een back-up van alle onmisbare documenten vooraf, sterk aan te raden.[/quote:6f65eb3dd5] Toen kwam ik op systeemherstel, maar dit is ook teruggezet en het blijft hetzelfde (terwijl het toen niet was!). Ik weet niet meer wat ik moet doen Ik heb systeemherstel gehad. Ik heb geen vista-cd's erbij gekregen. Zou de harddisk resetten kunnen werken?
Link naar reactie
  • 0
[quote:2cf0405a4c="jolo"][quote:2cf0405a4c="Dylann"]Even voor de duidelijkheid: Ik heb geen vista-cd bij deze laptop gekregen, en het is windows home basic. [/quote:2cf0405a4c] Om welk merk/type laptop gaat het? Had je al [url=http://www.vista-helpdesk.nl/tips-a-tricks-windows-vista/36-vista-vragen/140-herstelpunten-in-vista-toepassen.html]systeemherstel[/url] al geprobeerd? Heb je dan wel een herstel CD/partitie? Had je daarmee geprobeerd je Vista installatie te repareren. Of als deze beide niet werken, zou je nog je harddisk kunnen laten terugzetten naar fabriek instellingen. Omdat dan alle data op je harddisk verloren gaat, is het maken van een back-up van alle onmisbare documenten vooraf, sterk aan te raden.[/quote:2cf0405a4c] Het is een Acer Aspire 5315
Link naar reactie
  • 0
Op de website van [url=http://support.acer-euro.com/faqs/search.html?Query=recover]Acer[/url] staat hierover [quote:b5ecd39474] Technical FAQ's No Recovery CD comes with my Power KT Problem: I don't have any Recovery CD's for my Acer Power KT and I don't have a CD RW drive to burn a copy Solution: The Acer Power KT has the operating system pre installed on the Hard Disk. You can re install / recover your system using the Image on your Hard Disk. [/quote:b5ecd39474] Hoe je dat kunt doen, check je in de [url=http://www.acerpanam.com/synapse/forms/portal20.cfm?recordid=1220&formid=3425&website=AcerPanAm.com/us&siteid=7293&words=all&keywords=&areaid=7]Aspire 5710/5710Z/5310 Series User's Guide.[/url]
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...