Ga naar inhoud

PCIIDE wordt niet geladen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb hier een Hp laptop met windows xp home erop, die voornamelijk wordt gebruikt voor internetten. De laatste tijd is hij niet vooruit te branden, vooral bij het starten van programma's. Als programma's eenmaal gestart zijn draait het wel redelijk, maar als je dan weer iets nieuw opent zelfs het openen van een map duurt vlak na het opstarten een eeuwigheid. Ik heb Windows al een keer opnieuw geïnstalleerd, maar hij was binnen no-time weer traag. In mijn eeuwige poging om deze laptop wat sneller te krijgen, kwam ik er achter dat het logboek vol staat met meer dan 150 fouten, en een deel daarvan kwam van google updater, wat ik er gewoon heb afgeflikkerd. Het andere overgrote deel is een fout die komt van 'Service Control Manager', en bij de beschrijving staat: 'De volgende opstartstuurprogramma's zijn niet geladen: PCIIde' Ik heb al even gegoogled, maar ik kon geen duidelijk antwoord vinden. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...