Ga naar inhoud

benaming DVD drives


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:325392d8f5="fatman"]Waarom zie ik bij de verkenner geen juiste benaming van mijn beide DVD stations, de preciese benaming is wel bij HARDWARE te vinden[/quote:325392d8f5] Als je bedoelt het merk/type DVD, dan heeft bij mijn weten Windows Verkenner die mogelijkheid niet. Als de DVD station leeg is toont deze doorgaans, dat het een DVD-ram-station is. Of als je een CD/DVD schijfje plaats die een volumenaam heeft, wordt deze getoond. Met dat bij hardware bedoel je zeker in de Verkenner met de rechter muisknop op een DVD station > Eigenschappen. Tabblad Hardware.
Link naar reactie
Als je bedoelt het merk/type DVD, dan heeft bij mijn weten Windows Verkenner die mogelijkheid niet. Als de DVD station leeg is toont deze doorgaans, dat het een DVD-ram-station is. Of als je een CD/DVD schijfje plaats die een volumenaam heeft, wordt deze getoond. Met dat bij hardware bedoel je zeker in de Verkenner met de rechter muisknop op een DVD station > Eigenschappen. Tabblad Hardware.[/quote] Met Hardware bedoel ik via Configuratiescherm\Systeem\Systeemeigenschappen tabblad Hardware en vervolgens Apparaatbeheer. In het verleden heeft het ooit in de Verkenner ook gestaan, nu staat er enkel DVD-ram-station en DVD-station.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...