Ga naar inhoud

Hoe verwijder ik ad.yieldmanager.com?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik krijg op mijn buroblad steeds van die hinderlijke popups over spelletjes e.d waar ik eventueel mee zou willen werken. Als ik bovenin zo'n venster kijk zie ik dat het van de website van ad.yieldmanager.com komt. Ik heb het internet al afgezocht naar tips om dat hinderlijke ding te verwijderen. Ook las ik op internet dat de site als hoedanig alleen maar tracking cookies plaatst en dus niet echt gevaarlijk is. In mijn browser heb ik de site geblokkeerd. Daar tref ik hem dan ook niet meer aan met popups. Ik wis (zeer) regelmatig mijn browsergeschiedenis. Heb via de zoekoptie in het startmenu gezocht naar gelijknamige bestanden. Helaas niets gevonden. Ik heb MBAM een grondige scan laten uitvoeren. Niets gevonden. Ik heb ESET een grondige scan laten uitvoeren. Niets gevonden. En nog steeds weet dat kolere-ding dergelijke hinderlijke popups op mijn buroblad te plaatsen..... Onderin de taakbalk staat dan ook een geopende "Module". In de rootmap vlak boven de map Windows staat een "tem"map die verband houdt met die "module". Ik heb geprobeerd die map te verwijderen maar dat is niet mogelijk omdat hij in een ander programma geopend zou zijn. (uh....welk programma, vraag ik mij dan af) Ik heb de pc een herstart gegeven in de hoop dat dat dan uit het geheugen zou zijn en toen geprobeerd die map te verwijderen. Helaas hetzelfde antwoord dat ik hem niet kon verwijderen omdat hij in een ander programma geopend zou zijn. Uh...I ran out of options en wil jullie vragen: hebben jullie nog tips die ik mogelijk nog zou kunnen proberen? Het zou toch te zot zijn om mn pc opnieuw te moeten installeren teneinde eindelijk van die popups op mn buroblad verlost te zijn??
Link naar reactie
CCleaner al gebruikt? Die kan je niet alleen helpen bij het behouden of verwijderen van cookies, maar ook je register voor je doorlopen op zoek naar mogelijke fouten. De eerste keer vindt het heel veel registerfouten. Wees voorzichting met het gebruik van de "los dit probleem op" knop, want standaard worden de registerwaarden dan verwijderd. Volgende mogelijkheid is de PC opstarten in de "Veilige" modus, (Tijdens de boot de F8 tots vasthouden), zonder !!! internet. en dan de map lekker toch verwijderen. suc6. . . . . . twee weten meer dan een . . . .
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...