Ga naar inhoud

Waarom is 5 Ghz netwerk niet zichtbaar?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb recnet een nieuwe router aangeshaft, een Sitecom WL -328 dual band router. Ik kom probleemloos op het standaard netwerk, 2.4 Ghz, maar de 5 Ghz is een probleem. Ik zie deze nit terug in mijn beschikbare verbindingen. Ik heb een nieuwe laptop die op 801.11 b/g/n/ werkt. Het 5Ghz netwerk van de router is beschikbaar voor a/n. Ik heb deze inmiddels op n gezet. Met de zakelijke laptop van mijn vriendin zie ik het netwerk wel, ik kan alleen de instellingen niet achterhalen, deze zijn door de werkgever geblokkerd. Heeft iemand een oplossing om ook op het 5 Ghz netwerk te komen. Heeft dit te maken met de adapter instellingen op de laptop?
Link naar reactie
5 Ghz is geen 2.4 en ook geen N Wil je 5 ghz gebruiken zul je een wifi kaartje moeten kopen die op 5 ghz werkt. Gelukkig zijn steeds meer adapters compatible met de 802.11a standaard, die WLAN technieken specificeert in de 5 GHz band. Is je adapter geschikt voor 802.11a, dan kun je dus netwerken ontvangen die in de 5 GHz band zitten...
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
est une des marquesa0a0 les vteess les plus populaires dans le monde. Il a gagne9 une grande re9putation aupre8s de leurs clients pour le haut qualtiy et excellent service e0 la clientele. Une serait votre meilleur choix pour cet hiver en re9sistant au froid. Maintenant, vous permettra de renoncer au tissu e9pais. En hiver, vous pouvez montre aussi votre silhouette e9le9gante. 2011 nouvel style de , Doudoune Moncler, Manteaux Moncler en vente. Obtenez le reduction de Moncler vteess de monclerdoudouneebay.com.Profitez la grande marque Moncler de bonne qualite9..Livraison rapide, paiement se9curise9.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...