Ga naar inhoud

HP 930C: hoe dubbelzijdig afprinten (instellen) ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Vandaag kreeg ik een casette om achteraan om de printer te plaatsen zodat ik dubbelzijdig zou kunnen afprinten. Maar ik vind nergens een optie om dubbelzijdig afprinten aan te klikken.. Wel vind ik dit: http://i36.tinypic.com/2lka6wy.jpg Maar het is al te simpel denk ik, om hiet 'Geinstalleerd' te kiezen en dan te denken dat het wel zal lukken. Heb ik er software voor nodig om die functie te installeren, zo ja waar vind ik ze? Of kan iemand wegwijzertjes plaatsen zodat ik die optie kan gebruiken? (aansluiting via usb)
Link naar reactie
moet je daarvoor niet zijn bij de echte afdrukopdracht, dus in bijv word: bestand afdrukken - dubbelzijdig? heb je daar die optie niet dan zou ik het volgende doen: - check bij hp of je aparte drivers voor die extra cassette nodig hebt - haal daar de drivers op voor jouw machine/windowsversie - koppel je printer af en deïnstalleer alles van hp - herstart de pc - start de nieuwe driver, en koppel de hp pas aan als de software je vraagt dat te doen(!!). het kan zijn dat er nu iets extra´s wordt geïnstalleerd nu die duplo-bak wordt aangetroffen.
Link naar reactie
Derkdejong, je zette me op het goede spoor. (btw: ik werk met Wordperfect, maar tot daar) Deze namiddag had iemand me verteld dat mogelijk de 930C-drivers dit niet ondersteunden en dat ik 'hogere' drivers eens moest proberen. En dus haalde ik de 950C vanuit Instellingen / Printers en faxapparaten (dus vanuit Windows-zelf) installeren. 'k had het eerst geprobeerd met drivers van het internet, een exe-bestand, maar die wilde zich niet laten installeren omdat hij geen 950C-printer op mijn systeem kon ontdekken (tuurlijk, want die had ik niet) "moet je daarvoor niet zijn bij de echte afdrukopdracht, dus in bijv word: bestand afdrukken - dubbelzijdig? " deed me denken en ik ging nog maar eens rondkijken (vanuit Wordperfect), gaf in het hoofdscherm die 950 als printer aan en bij Layout stond nu Automatic (printer supports two-sided printing) niet langer in het grijs en kon ik hier Book (side by side) wèl aanklikken. Moest ik onderaan nog Print as booklet aanvinken en hopsakee, hij deed het ! Dank voor de hulp en ik zette het hier wat uitgebreid neer zodat later er misschien nog iemand iets aan heeft. groeten en nogmaals dank, Gilpie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...