Ga naar inhoud

Waarom is CPU-gebruik zo hoog?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik had een vraag over mijn PC. Ik heb Windows Vista 64 bits versie en een Dell XPS studio 16. Sinds kort is mijn computer erg traag en wordt deze ook erg heet, daarnaast blaast hij erg veel. Nu keek ik bij taakbeheer en ik zag dat mijn processor verbruik wel erg hoog is. Zonder lopende programma's schommelt deze tussen de 65% en de 100%. Ik heb gisteren een virusscan gedaan met Avast en daar werden 5 trojans gevonden (wat ik toch vreemd vindt, want Avast staat altijd aan) Deze bestanden zijn verwijderd, maar hij is nog net zo traag. Weet iemand misschien wat het probleem zou kunnen zijn en hoe ik dit probleem kan oplossen?
Link naar reactie
Welk programma: sUbs dds Waarvoor/waarom: DDS is een diagnosetool en maakt gebruik van scripts. Moeilijkheidsgraad: Lees eerst goed wat te doen. Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden of anders eerst daar naar toe verplaatsen! Download DDS van sUBS van één van deze locaties en plaats het op je bureaublad: DDS - Bleeping Computer download. DDS - Bleeping Computer download. DDS - Infospyware.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...