Ga naar inhoud

Hoe kan ik mijn externe harde schijf formateren?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een externe schijf waar weining mee te doen was. Een directory aanmaken lukt nog wel maar deze open of verwijderen, dat ging dan weer niet... Nu heb ik de schijf van FAT32 geconverteert naar een NTFS om deze vervolgens te formateren. Achteraf gezien had ik misschien beter eerst de schijf moeten formateren... Einde van dit liedje is dat de schijf niet te formateren is. In de eigenschappen van de schijf lijkt het een NTFS. Vanuit configuratiescherm > systeembeheer > computerbeheer > schijfbeheer wordt er geen aanduiding meegegeven. Tevens in de prompt te zien dat het gaat om een RAW bestandssysteem. Iemand nog een idee wat ik nog kan doen??
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Hai Douglass,Jeetje man wat ben jij al groot geworden.Lief van je dat jouw bajsae zo maar foto's van je mag maken.Meestal als mijn bajsae haar fototoestel pakt hoor ik het en dan loop ik gauw weg.Baasje blijft het wel gewoon proberen dus misschien lukt het binnenkort wel een keertje.Kan ze het weer samen met een verhaaltje naar Marleen sturen.groetjes en tot ..Gispy
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...