Ga naar inhoud

Waarom werkt dvd-speler Acer Aspire niet?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen ik heb hier een probleempje, ik heb echter een laptop van acer aspire 7520 heel fijne laptop maaarrrr al paar maanden werkt mijn dvd speler niet eigenlijk zou ze wel werken maar deze staat er gewoon niet op mijn lijst ik wou mijn recovery cd insteken om alles trg goed te maken maar ja als de dvd speler het niet doet ben ik niks met mijn recovery cd heeft iemand er toevallig een idee hoe ik deze probleem zou kunnen oplossen?
Link naar reactie
Tijdens het opstarten - tijdens het Acer logo op ALT-F10 drukken. Beide toetsen tegelijk in drukken. Dan kom je terecht op de partitie welke Windows opnieuw op je Acer zet. Dan werkt alles weer - heb je geen DVD en/of CD speler nodig. Ik heb zelf ook een Acer 7520 en een 5750G. Omdat ALT-F10 altijd werkt heb ik me er nog nooit verder in verdiept. 1 nadeel: je moet wel weer alles opnieuw updat'n (met name Windows), je bent dus alles kwijt. Kortom, eerst bekijken wat je op de C-schijf wenst te behouden, dit veilig stellen en opnieuw opstarten zoals bovenstaande beschrijft. De TS kan dit programmaatje proberen, heeft vaak resultaat gegeven: http://www.royduineveld.nl/?s=dvd
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
that back in March. Now, I've been told that theKings are contemplating susrpiring fans by bringing back the retro threads as afull-time alternate uniform in the autumn. But it's only a rumor until then.I've got my fingers crossed. While the fate of the black and purple remains up in the air for now,the 2007 white road jersey is officially no more. I, for one, won't miss it.Believe it or not, every rumor we've discussed here on the site has been deadon. A rarity, to be sure, right?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...