Ga naar inhoud

Waarom kan ik Office-bestanden niet openen in Live Mail?


anoniem

Aanbevolen berichten

Een kennis kan ondanks dat bij 'standaard programma's' bij '*.doc' is aangegeven dat MS Word het standaard programma moet zijn waarmee deze bestanden geopend moeten worden, deze toch niet openen in Windows Live Mail. Dan komt toch de foutmelding dat er geen programma is gekoppeld aan deze bestanden. In het mailprogramma is bij beveiliging de optie uitgeschakeld dat bestanden die virussen kunnen bevatten niet geopend mogen worden. Kan het liggen aan een verkeerde install van Office? Het probleem doet zich ook voor bij excel bestanden. PDF bestanden openen wel gewoon. Er is wel eens een tweede Office versie overheen gezet geloof ik. Maar MS Word werkt gewoon, dus ik snap niet waarom ze in de mail niet openen.
Link naar reactie
De bijlage eerst opslaan en dan openen lukt wel? Unable to Open .DOC Attachments From Windows Mail or Windows Live Mail Zie ook: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=214671 Is het voor *.doc hiermee opgelost, maar voor andere extensies (bijlagen) niet, Google dan met dezelfde zin, maar verander *.doc in de andere extensie.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...