Ga naar inhoud

SDtrayApa.exe


anoniem

Aanbevolen berichten

Dag, Op een van mijn computers met xp werkte ie niet goed, hij bleef maar aan de gang met steeds dezelfde pagina inladen. Nu heb ik via systeemherstel een oud herstelpunt hersteld. Alles werkt weer alleen ik krijg de melding SDtrayApa.exe kan niet geladen worden. Wat is dit en hoe los ik dit op. Ik heb het al geprobeerd met de orginle windowsschijf, die zegt echter dat de geinstalleerde versie jonger is als de cd dus doet niets.
Link naar reactie
Ben je zeker dat het de goede schrijfwijze is van het probleemprogramma ? Is het niet [b:863a8be8c6]sdtrayapp.exe[/b:863a8be8c6] ? Dan zou het een legitiem programma zijn en een onderdeel van Spybot. In dit geval zou ik Spybot via Configuratie -> Software verwijderen en opnieuw een actuele versie van Spybot downloaden en installeren. Als het toch de door jou gemelde schrijfwijze van het programma is, zou het wel eens een probleem met spyware/virussen kunnen zijn. Bekijk het even en trek dan je conclusies.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...