Ga naar inhoud

Waar slaat Word tijdelijke bestanden op?


anoniem

Aanbevolen berichten

Net een aantal uur aan een verslag zitten werken. Had document direct uit bijlage van mail geopend. Na een paar uur eraan gewerkt te hebben druk ik op Ctrl+S en sluit word af. Ik kreeg geen meldingen ofzo. Ik doe altijd control+s dus ik dacht er niet bij na dat het regelrecht vanuit Outlook Express was geopend. Echter ik kan het nu nergens terugvinden ! Het was een behoorlijk belangrijk document voor school, maar de outlook express bijlage is nu ongewijzigd. Heeft windows het nu gewoon naar het zwarte gat geschreven ofzo ? Kan ik het op een of andere manier nog terughalen?
Link naar reactie
Ik open het document in de bijlage, verandere eea en sla dan op in Word en sluit Word. Het bestand is dan opgeslagen in C:\DocSettings\Paul\Local Settings\temp. Vanuit die map kan het bestand opnieuw worden geopend en bevat nog steeds de wijzigingen. Sluit ik dan het mailtje, dan vraagt Outlook (Office 2k) of ik de wijzigingen wil opslaan. Klik ik dan op Nee, dan gaan alle wijzigingen onherroepelijk verloren. Klik ik op Ja, dan worden de wijzigingen in de bijlagevan het mailtje opgeslagen. Open ik dan het mailtje opnieuw, dan zie ik het gewijzigde bestand. Als 't niet met een zoekactie (*.doc), laatste wijzigingen, is terug te vinden, dan zou je bijna gaan denken dat-ie "ergens" in de Internet cache is opgeslagen.....(?) Probeer 'm hier eens terug te vinden met behulp van een DOS box (cmd). Wat eventueel werkt is te Zoeken (F3) naar alle gemaakte of gewijzigde bestanden (alle=alle, dus ook in verborgen mappen etc.) op je computer op de bewuste dag. Let ook op de tijden en dan kun je de diverse gevonden bestanden alsnog een voor een openen (tenzij er niets gevonden wordt natuurlijk). Denk naast .doc ook aan .tmp.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...