Ga naar inhoud

HELP: Laptop start niet meer op!


Aanbevolen berichten

Ik was updates aan het draaien, omdat dit volgens vista belangrijke updates waren. Toen ik bezig was, had ik een ander programma aanstaan en liep de laptop vast. Ik heb hem toen uitgezet door de power toets in te houden. (niks anders lukte, ctrl+alt+del) Nu krijg ik als de laptop opstart: Windows Foutherstel. Kan windows niet starten. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door een recente wijziging of software. Als windows beschadigd of onjuist geconfigureerd zijn, kunt u met behulp van opstartherstel het probleem proberen op te lossen. Als de stroom was uitgevallen tijdens het opstarten, dient u windows normaals starten te selecteren. Ik kan dus kiezen tussen die 2 opties. Maar normaal starten krijg ik een blauw scherm, met daarom de mededeling dat er bestanden niet goed geinstalleerd zijn, en springt hij weer terug, en bij geadvanceerd dus ook na 30 seconden. Wie weet hoe ik mijn laptop weer aan de praat krijg? UPDATE: Ik heb nu na een half uur gewoon de laptop aan laten staan een zwart scherm, aan laten staan of weer laptop uitzetten? Ik kan nergens zien of horen dat hij nog aan het denken is
Link naar reactie
Waarschijnlijk is je Vista installatie corrupt geraakt. Er zit weinig anders op dan de herstel cd of herstel procedure te gebruiken die bij je laptop geleverd is. Er is nog kleine kans dat je harde schijf is overleden maar ik gok dat je problemen over zijn na de Vista herinstallatie. Op laptops is dat vaak eenvoudig omdat een pre-installatie verstopt staat op je schijf. Controleer ook even je handleiding.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...