Ga naar inhoud

Waarvoor dienen tijdelijke bestanden?


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij het zoeken naar *.tmp in XP-Pro en ME op TWEE verschillende computers kwam ik het volgende tegen: Eerst bij XP: SET1B.tmp, SET22.tmp (in totaal 6 verschillende) in C:\Windows (gedateerd 7-9-2001 en alle zes TMP-bestanden) CONFIG.tmp in C:\Windows\Systems (gedateerd 7-9-2001 TMP-bestand) En een map met de naam LastGood.tmp (gedateerd 27-12-2001 een bestandsmap) Bij ME: TBM70ES.tmp in C:\Windows\System (gedateerd 30-7-97) SET90B2 (totaal twee verschillende) in C:\Windows\System (gedateerd 30-10-2001 8:10) SET9100.tmp (totaal zes verschillende) in C:\Windows\System32\Drivers (alle zes ook gedateerd 30-10-2001 8:10) Wat heb ik gedaan op de computer die draait onder ME. Aangezien ik er vanuit ga dat TMP tijdelijk is en alleen gebruikt wordt op het moment dat het nodig en vervolgens als het goed is wordt verwijderd, heb ik de bestanden met de tmp extensies een week in de prullenbak geplaatst. Ik heb geen verandering in mijn systeem kunnen constateren. Toch ben niet geheel zeker of ik deze bestanden kan deleten. Kunnen het wellicht bestanden zijn die iets te maken hebben met opslag gegevens over het al dan niet legaal hebben van ME? Wat ik vreemd vind bij de tmp bestanden bij ME dat deze zijn gedateerd op mijn verjaardagsdatum en dan nota bene 8:10 uur. Ik weet heel zeker dat ik op die dag geen (is deze) computer heb aangehad. Hetzelfde geldt voor mijn XP machine. Op de datum 7-9-2001 die het tmp bestand aangeeft , had ik de computer nog niet. Deze is nieuw van een latere datum. Natuurlijk kan ik tmp in de prullenbak of in een ander bestandje zetten en afwachten of er iets geks gaat gebeuren met de computers, maar ik wil graag weten WAARVOOR DIENEN JUIST DEZE BESTANDEN?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...