Ga naar inhoud

Hoe installeer ik SSD op ASUS laptop?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben al de hele dag bezig met het aan de praat krijgen van mijn SSD op mijn laptop. Laptop: Asus K72J-serie met Windows 7. SSD: Crucial M4 SSD 64 GB Reeds uitgevoerd: - HDD 500 gig verwijderd en in HDD-case geplaatst (USB2.0) - SSD in laptop gezet. - 4 DVD's met AI recovery restore laten draaien AI recovery geeft aan dat alles 100% geslaagd is (De schijf is met succes hersteld van de Asus herstel DVD, verstreken tijd 00:50:28). Echter bij reboot geeft de pc aan dat ik weer een bootable disk moet plaatsen. Plaats ik de recovery DVD's weer en herhaald alles zich weer. Hoe krijg ik dit werkend? Graag zou ik willen weten welke instellingen ik in de BIOS moet aanpassen en hoe?
Link naar reactie
Als ik het goed begrijp heb je een image terug geplaatst, systeem recovery, Wat je had moeten doen was het systeem opnieuw installeren, waarom start je systeem niet op, simpel gezegd het MFT, Master File Table staat nu niet op je nieuwe SSD en daarom wil hij ook niet opstarten. Waarschijnlijk wil hij wel opstarten met een opstart CD. Als je SSD harddisk correct wordt herkend in het BIOS, kan je die er beter in laten zitten. Windows kun je het beste schoon installeren. Had je dit artikel van computer!totaal Overstappen op een SSD al gelezen?
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...