Ga naar inhoud

Waarom laden pagina's niet in IE9?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn laptop met win7 IE 8 32bits en 64bits staan. De 34 bits versie gebruik ik het meest omdat met de 64 bits pagina met adobe flash toepassing niet getoond worden. Nu had ik via windows update IE 9 64 bits gedownload en geinstalleerd. Ik dacht dan heb ik IE8 32bits en IE9 64bits. Na installatie was ook de 32 bits versie van IE 8 omgezet naar IE9 64 bits. En als ik IE9 oproep worden de sites niet getoond. Alleen een witte pagina. Als ik met de cursor over de pagina ga zie ik wel de links ed. maar pagina's zelf worden niet getoond. Soms is er een klein stukje van de pagina te zien. Wat kan hier de oorzaak van zijn?
Link naar reactie
Internet Explorer wordt geinstalleerd in dezelfde architectuur als het besturingssysteem. Er kan geen "losse" 32 bits versie of 64 bits versie geinstalleerd worden. Wanneer men een 64 bits Windows versie heeft, heeft men zowel de 32 bits als de 64 bits versie van Internet Explorer. De 64 bits versie van Internet Explorer kan niet als standaard browser ingesteld worden. Wanneer Internet Explorer als standaard ingesteld wordt, is dit altijd de 32 bits versie. Dit wordt gedaan om het feit dat veel software en invoegtoepassingen nog niet kunnen werken met de 64 bits omgeving van Internet Explorer. Heeft u problemen met de weergave van websites in Internet Explorer 9, dan kunt u proberen de compatibiliteitsmodus van Internet Explorer te gebruiken. Meer info over de compatibiliteitsmodus leest u op de volgende website: http://windows.microsoft.com/nl-nl/internet-explorer/products/ie-9/features/compatibility-view Heeft u problemen met verschillende invoegtoepassingen in Internet Explorer 9, probeer deze invoegtoepassingen te verwijderen en opnieuw te installeren. Een makkelijke oplossing kan het resetten van Internet Explorer zijn. Meer informatie over het resetten van Internet Explorer leest u op de volgende website: http://support.microsoft.com/kb/923737/nl Mochten de gegeven stappen niet de oplossing zijn dan kunt u het volgende proberen: U kunt controleren of Internet Explorer 9 met ondersteuning voor Hardware versnelling wordt gebruikt. In sommige gevallen is/zijn de hardware en/of stuurprogramma's niet toereikend om Internet Explorer 9 met ondersteuning voor hardwareversnelling te laten functioneren. Dan kunnen we ervoor kiezen om Internet Explorer 9 te gebruiken in de Softwarerendering modus. http://support.microsoft.com/kb/2528233/nl Klik in Internet Exporer 9 rechtsboven op het tandwieltje ( Extra) en dan op Internet Opties. Klik op het tabblad geavanceerd Kijk bij de geavanceerde instellingen of er een vinkje staat bij "softwarerendering gebruiken inplaats van gpu-rendering*" Zo niet-> Zet hier een vinkje bij en sluit alle vensters met OK. Daarna Internet Explorer opnieuw opstarten en uitproberen.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...