Ga naar inhoud

Waarom stopt Sims 3 ermee?


anoniem

Aanbevolen berichten

De sims 3 draait op zich goed op me pc ik merk ook geen lag of wat dan ook alleen om een of andere reden sluit ie zichzelf af , ik krijg geen melding of wat dan ook het is gewoon poof weg is ie. dit lijkt totaal random te gaan soms speel ik een uur voor ie het doen soms doet ie het binnen 10 minuten. Voor ik het spel kocht keek ik op deze link http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ om te zien of ik hem wel kon draaien blijkbaar met gemak als ik ook op de doos kijk naar de minimale vereisten zie ik ook dat ik daar met gemak aan voldoe met me pc. toch blijft dit maar gebeuren via google keek ik of er een oplossing voor dit probleem was maar ik kan het zelf niet vinden. ik heb alle drivers up to date me windows vista ook en me directx ook. zelfs gekeken of me pc wel schoon was en geen virus spyware of malware te vinden. Weet iemand wat te doen?
Link naar reactie
Dus had je ook de chipset drivers van je moederbord geüpdatet, voordat je video drivers had geüpdatet? De goede volgorde is. Eerst oude video drivers verwijderen via Configuratiescherm > Software. Dan driver restjes verwijderen via applicatie Driver Sweeper. Dan nieuwste chipset drivers van je moederbord installeren. Tenslotte video drivers installeren. Check hierover ook nog deze hyperlink How to fix Sims 3 Errors, Crashes, Disk Authentication Failure, Black Screen and Install Errors.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...