Ga naar inhoud

Waarom toont IE zwarte balken?


anoniem

Aanbevolen berichten

Vrienden van ons hebben het volgende probleem met Internet Explorer: http://www.afbeeldingenuploaden.nl/share.php?file=706987iefout.JPG (zie de zwarte balken bovenin). De menubalk werkt overigens wel gewoon, alleen dus niet te lezen wat er staat. Weten door wat dit probleem komt en uiteraard hoe op te lossen? Heb IE 8 eraf gegooid en er opnieuw opgezet, maar probleem doet zich nog steeds voor. Het rare is, dit probleem verschijnt dus niet altijd zo, de ene keer wel, de andere keer weer niet. Volgens mij zijn alle instellingen goed. Helpt het om eventueel Windows er in zijn geheel af te halen en er opnieuw op te zetten? Andere grafische kaart reeds geprobeerd, maar dat was het probleem niet. Volgens mij is het een software matige fout, alleen het vreemde is dus dat het niet altijd gebeurd.
Link naar reactie
Komt bij mij over als een bug in de "Hoog contrast" instelling. Toetscombinatie: Alt+Shift+PrtScr. Ik heb het probleem met de zwarte balken opgelost door een diagonose van Microsoft Enterprise 2007 te doen. Deze gaf een foutmelding. Ik heb via de cd van Office Enterprise 2007 een herstel laten uitvoeren. Na een dat ik mijn computer verschillende keren opnieuw heb opgestart bleven de zwarte balken weg.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...