Ga naar inhoud

Hoe verander ik mijn e-mailadres?


anoniem

Aanbevolen berichten

Kun je je email adres veranderen? Zonder al teveel problemen? Mensen die dan ooit gemaild hebben en de directe link gebruiken, kunnen deze me dan nog bereiken? Wordt dat dan niet automatisch doorgekoppeld enz? Kan wanneer ik mijn mailadres op forums heb staan (doorgekoppeld) kunnen deze mensen me dan nog mailen via het forum eigen mailvenster zal ik maar zeggen? Wat zijn de mogenlijkheden wanneer ik mijn mailadres zou willen veraderen, maar verder alles zo goed en kwaad wil behouden (ook de bereikbaarheid voor mensen die int verleden al eens contact met me hebben gehad). Wat ik eigenlijk wil is het volgende: - Alles zo laten zoals het nu is. - personen mij nog steeds kunnen contacteren als voorheen (mijn contacten in mijn inboxlijst). - Een persoon een reply mailtje naar mijn stuurt (middels be-antwoorden) hij toch gewoon met zijn mailtje in mijn inbox komt. - Eigenlijk alles behoudend alleen een ander emailnaam. Komt er iets hierbij in de buurt van dit alles? Ik heb allemaal termen gelezen als: ''oude adres gewoon forwarden naar je nieuwe adres. dan komt alles wat op je oude adres binnenkomt gewoon binnen op je nieuwe adres '' en ''new rule aanmaken in hotmail met forward naar je nieuwe adres.'' Maar dat zegt me allemaal niets. Hoop wel dat er zoiets mogelijk is.
Link naar reactie
als je je mail adres verandert kan dat op twee manieren: je verandert van provider, of je maakt een mailadres er bij aan. vernader je van provider, dan is de kans groot dat je oude adres wordt geschrapt. je kunt daarop dus geen mail meer ontvangen, en doorsturen naar dat adres helpt dus ook niks. maak je een tweede adres aan, dan heb je dat uiteraard niet. verander je van provider, of wil je het oude adres in onbruik laten geraken, dan zul je dus (net als vroeger) adreswijzigingen moeten sturen naar alles en iedereen waar men alleen je oude adres kent.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...