Ga naar inhoud
  • 0

Hoe installeer ik Windows op losgekoppelde schijf?

anoniem

Vraag

Sinds gisteren probeer ik windows op mijn laptop te installeren, dat is nog niet gelukt. Er staat geen OS meer op, en via een usb of DVD lukt het ook niet. Dus ik heb vanochtend bedacht om de harde schijf aan te sluiten op een andere laptop als externe schijf, om te kijken of ik er nu windows op kan zetten. Ik heb een iso bestand met de windows die ik er op zou willen, maar hoe moet ik dit doen? Eerst die hele schijf formatteren? (geen probleem, staat niets belangrijks op, alleen wat restanten van een gecrasthe windows 8-versie).
Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Installeren op een andere laptop werkt alleen indien de chipset hetzelfde is, bij Vista of later is het sowieso niet meer mogelijk. Je kunt beter vertellen welke problemen je ondervind bij het installeren op de juiste laptop en welke versie van windows je wilt installeren. Een iso dien je eerst te branden als een iso, kopieƫren op een cd/dvd gaat niet werken, b.v.
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...