Ga naar inhoud

Welke defragmenteer software raden jullie aan?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb Puran Defrag gedownload>geïnstalleerd>uitgevoerd. Gedefragmenteerd incl. "Boot Time Defrag" en "PIOZR". Het duurde wel lang maar het resultaat mag er wezen. Ik heb mijn PC pas twee maanden. Normaal start mijn PC op in 90 seconden (1½ minuut). Na defragmentatie duurde het opstarten 55 seconden. In eerste instantie geloofde ik het niet. Na verloop van tijd opnieuw opgestart en de opstarttijd was weer 55 seconden. Dit vond gisteren plaats. Vandaag de PC opnieuw opgestart en ja hoor, opnieuw 55 seconden opstarttijd. De andere defrag tools zal ik t.z.t. uitproberen. Voorlopig ben ik zéér tevreden!
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
I really watned to develop a simple comment to thank you for the superb tips and hints you are placing on this site. My considerable internet research has now been compensated with high-quality ideas to share with my family. I d repeat that we readers actually are very blessed to exist in a superb network with so many awesome professionals with valuable strategies. I feel truly privileged to have seen your entire website page and look forward to plenty of more amazing times reading here. Thanks once more for all the details.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...