Ga naar inhoud

Hoe plaats ik losse toets weer in toetsenbord?


anoniem

Aanbevolen berichten

Op de een of andere maffe manier is een toets van mijn laptop los geraakt, namelijk het pijltje naar beneden. Er zit onder de toets zelf een bruggetje, en op het toetsenbord op de laptop zit een rubbertje waar de toets dan dus op drukt en haakjes voor het bruggetje. Alleen nu krijg ik het niet meer in die haakjes, zou het voor mijzelf mogelijk moeten zijn hem er weer in te plaatsen of zou iemand met verstand ervan dat moeten doen? En zijn er tips die het misschien wat makkelijker kan maken?
Link naar reactie
Met enige kracht, moet je de toets weer vast kunnen klikken. Let er wel op, dat het 'bruggetje' op de juiste manier geplaatst is. Je kan ook toetsen vrij simpel verwijderen, door ze los te klikken met een mesje b.v. Soms is flink wat kracht nodig om de toets weer vast te klikken, ga voorzichtig te werk en let op dat de delen goed inelkaar passen, anders breekt het af. Mocht het niet lukken, het toetsenbord kan altijd nog worden vervangen. Zelf heb ik onlangs een toetsenbord vervangen van een Dell Inspiron 5100. De prijs viel me nogal mee (nog geen 50 euro).
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...