Ga naar inhoud

Hoe kan ik Epson printkop reinigen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben te hulp geroepen bij een kennisje waar de printer (een beetje oude Epson Stylus 820, waarin alleen zwart wordt gebruikt), het niet meer doet. Zelfs geen streepje. Na veel gepruts heb ik 'm mee naar huis genomen, de printkop een nachtje in printkopreiniger van Start gelegd en de volgende dag deed ie het weer. Compleet, zonder strepen. Het is blijkbaar alles of niets. Later op de dag echter niet meer (beweegt wel normaal, maar geeft geen druppel, zelfs geen strepen) ook niet na nogmaals in de reiniger. Ze gebruikte de laatste keer geen originele Epson-inkt, zodat ik vermoed dat de kop dicht slaat. Start verkoopt wel een blauwe vloeistof die 'gegarandeerd' de kop weer schoon krijgt, maar dan moet je dat in een oude cartridge doen en die heb ik niet. Bovendien kost zo'n flesje €50. Weet iemand een betere oplossing dan alles maar weggooien en een nieuwe kopen?
Link naar reactie
Hier: http://www.ikprintgoedkoop.nl/shop/p317.html kan je een reinigingscatridge kopen. AL is 22,50 wel veel geld als je niet zeker weet of het werkt. He kan ook zijn dat je printkop beschadigd is, en dan is het bij Epson einde verhaal aangezien er een vaste printkop inzit en een reparatie duurder is dan een nieuwe printer.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...