Ga naar inhoud

Waarom verhindert service user profile het aanmelden?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop van het merk acer en heb daar windows vista basic op. Nu ging mijn laptop gister automatisch updaten en vroeg toen om opnieuw op te starten en toen de laptop weer aan ging kon ik er niet meer in, er staat telkens de service user profile verhindert het aanmelden als ik dan op ok klik gaat de laptop weer afmelden ik heb al opgestart met veilige modus en geprobeert een nieuwe gebruiker aan te maken maar dat lukt ook niet, heeft iemand misschien nog tips?
Link naar reactie
Ik had het zelfde probleem. Ik heb het zo opgelost: - start op in de veilige modus - open het register (start/uitvoeren/regedit) - ga naar "HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows NT/CurrentVersion/Profilelist onder profilelist zie je subsleutels met lange nummers en letters. Bij 1 staat waarschijnlijk de extentie .bak en eenzelfde sleutel zonder extentie. Benoem de subsleutel zonder extentie met de extentie .oud Haal bij de subsleutel met de extentie .bak de extentie .bak weg verlaat het register en start opnieuw op. Als het goed is moet het nu in orde zijn. Bij mij heeft het gewerkt.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 3 jaren later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...