Ga naar inhoud

Waarom heeft mijn lan-verbinding geen geldige IP-configuratie?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb geen internet op mijn Desktop (kabel), wel op mijn Laptop (draadloos). Beschrijving Modem dan de Router SitecomWLR-3000 v 2 001 Windows 7 Home Premium Mijn laptop werkt goed (die is draadloos) Maar mijn desktop geeft een gele driehoekje aan (rechtsonder). Wat ik heb gedaan Router en zowel de modem al verschillende keren reset uit/en aan gedaan. Losse kabel van beneden naar boven gedaan, hielp ook niet. De kabel in de modem gedaan. Maakte ook geen verschil. Dit speelde allemaal af gelopen maandagavond af. Ziggo gebeld, die kon ook niets doen, ja een monteur sturen.Heb ik eerst laten wachten daar mee. Ik zette Dinsdagmorgen de desktop weer aan, en hopla de verbinding was weer goed. Tot vanmorgen, en kreeg toen weer die gele driehoekje in de rechter onderkant te staan. Met probleem oplossing krijg ik de melding van foutcode 651 en als het nog meer opzoekt naar oplossing krijg ik Lan-verbinding heeft geen geldige IP-configuratie Nu heb ik gegoogle op die onderste melding. heleboel bij langs geweest, maar ik zie geen oplossing die mij helpt.
Link naar reactie
Had je al gecheckt of er aanvullende info te vinden is in Windows Logboeken? Als die desktop een merk PC is, kun je op hun site checken voor diagnostische applicaties. Of als het een zelf samengesteld systeem is, check de site van het moederbord. Wellicht dat er een diagnostisch tool beschikbaar is, om je onboard netwerkkaart te testen. Check bij niet werkende internetverbindingen ook de status van de modem -, de router - en de onboard netwerk ledjes.
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
  • 2 jaren later...
  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...