Ga naar inhoud

Hoe verwijder ik lijnen in Word?


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij word 2000 is het heel handig dat wanneer je drie streepjes typt --- en dan op enterdrukt dat je dan een lange lijn krijgt zoals je heel veel ______ achter elkaar typt. Het vervelende is dat wanneer deze lijn er eenmaal staat, krijg ik hem niet meer weg!! Als ik een aantal regels erboven en eronder selecteer en ik druk op del/backspace dan zijn die regels wel weg, maar de lijn blijft gewoon staan!! Alleen wanneer je die regel krijgt en je drukt gelijk op ctrl+Z dan verandert het terug in --- Mijn vraag is: Hoe krijg je zo'n lijn weg als die er eenmaal staat?
Link naar reactie
Word voegt automatisch een rand toe als je drie keer '-' typt. Er is als het goed is een knop in de opmaakbalk waarmee je randen kunt beheren. Het ziet eruit als een vierkant met onderbroken lijnen verdeeld in vier vlakken. Ik kan het niet precies uitleggen omdat ik al een tijdje werk met Office 2007, en daar heeft Microsoft (heel fijn) de interface totaal veranderd. Volgens mij kan je ook via het menu Opmaak randen bewerken/beheren.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
I tried a few different ones and rellay like Pink Pad.I was able to track my cycles, plug in "symptoms" whether they were pms or in my tww, you can keep up with your temps, and mark when you are intimate. (free)The paid app upgrade it actually makes your temp/weight chart and you can also keep up with your cervical mucus.They also have a pretty nice community forum which I liked b/c since it was on my phone I could take it with me =)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...