Ga naar inhoud

Extra verwisselbare schijven


Aanbevolen berichten

Hey, Ik heb een vraag. Ik heb zojuist een nieuwe computer gekocht, geïnstalleerd etc. Alles werkt in ieder geval en daar ben ik blij mee. Nu zag ik in mijn windows verkenner dat ik nog wat extra "verwisselbare schijven" heb, ik kan deze echter niet plaatsen. Ik heb wel wat extra aansluitingen voor op mijn pc zitten, maar heb daar geen stekker voor. Namen zijn als volgt: AVEX AX 1611 MMC/SD USB Device AVEX AX 1611 CF USB Device AVEX AX 1611 MS USB Device AVEX AX 1611 SM USB Device Iemand die mij duidelijkheid kan geven over wat deze "verwisselbare schijven" inhouden? Met vriendelijke groet,
Link naar reactie
[quote:352f32cc84="gerben"]Waarschijnlijk zit er een cardreader in je pc? Een SD, compactflash kaartje oid. wordt dan als schijf gezien.[/quote:352f32cc84] Ja, die heb ik er ook inzitten, mijn usb stick, ipod etcetera. Worden ook aangegeven naast de vier eerder genoemde verwisselbare schijven. Het aparte is dus ook dat ik nu 6 verwisselbare schijven heb, waarvan ik er twee kan thuisbrengen (ipod, usb stick) en er dus nog 4 overhou.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...