Ga naar inhoud

Waarom laadt mijn laptop niet op?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb gister van iemand een laptop overgekocht, hij werkte prima, batterij was opgeladen. Maar nu is de batterij op en hij wil maar niet opladen... Dus ik moet steeds via de adaptop werken nu, bij de energie meter staat wel dat de batterij is aangesloten, maar hij laadt verder niet op. Ik heb al geprobeerd de batterij er eerst uit te halen en hem op te starten met alleen de adaptor en vervolgens uitzetten en de batterij er weer in doen maar dat heeft ook niet gewerkt, ik heb hem bij de energie meter wel even een momentje zien opladen maar na 30 seconden ofzo was die daar mee gestopt.. PS; specs; IBM R32 notebook P4 1.7 GHZ 256MB
Link naar reactie
Hallo Ik heb een enigzins zelfde probleem, ik heb een Acer 7720g laptop gekocht. Hij was nog half geladen, tijdens het eerste gebruik raakte hij leeg maar hij laadt niet en werkt ook niet op de adapter. Als ik de laptop afsluit en de dan de adapter aansluit laadt hij wel.. What's the problem? Gr Tom
Link naar reactie
  • 2 weken later...
koppel de batterij af, start de pc op met netspaning sluit de pc af stop de batterij weer terug (indien er connectoren zijn verbogen in de laptop, deze rechtbuigen met een tang) probeer de laptop te herstarten, kijk of de batterij weer werkt indien dit niet helpt kan het beste een externe accu pack kopen voor de laptop (externe batterij)
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...