Ga naar inhoud

Hoe verwijder ik toolbars?


anoniem

Aanbevolen berichten

U kent dat wel: u installeert iets en er komt helaas ook een toolbar bij. Oke, ergens tijdens de installatie misschien vergeten op een vinkje te klikken, kan zijn. Maar in elk geval wilt u die toolbar, om uiteenlopende redenen niet. "Ach, geen probleem", denkt u, "ik verwijder hem wel even met bv. Hijackthis, of met Windows configuratie/software opties- of misschien met tools van de toolbar zelf enzovoorts". Maar helaas: vergeet het maar. Hij is niet te verwijderen. Het enige middel wat nog werkt is de harde schijf formatteren en alles opnieuw opzetten. Maar ja, oke, dat werkt op zichzelf weliswaar perfect, maar is veel werk en kost veel tijd. Waarom is er dus niet een goed GRATIS programma te downloaden op Internet dat de GRATIS..... toegevoegde toolbars ook weer 100% kan verwijderen ? Persoonlijk zit ik met: DVDVideoSoftTB Community Toolbar. Op geen enkele manier krijg ik hem weg. Ik heb Hijackthis er al op losgelaten, toolbar verwijderaars, De Windows Software optie. Maar vergeet het maar. Ik krijg hem niet meer weg. De enige optie is dus de hele harde schijf (de c: partitie) te formatteren. Of zijn er toch nog andere mogelijkheden ?
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
قال:عندي مشكلة في تحميل التطبيقات وعندما احمل من الموبايل تظهر رسالة رسالة you haven't accessd the glgooe play store app ( the white shopping bag app icon ) on your device with this email account . حاولت مرارا وتكرارا تحميل glgooe play ولم انجح اللى واجهته المشكله دي رجاءا بياعدني جزاكم الله خيرا
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...