Ga naar inhoud

Hoe installeer ik Synology Nas?


anoniem

Aanbevolen berichten

Gisteren een Synologie DS211j gekocht met 2* 2TB harddisken. Apparaat aangesloten, cd in de drive en getracht de zaak te installeren. Jammer dan.... het bovenste oranje lampje bleef knipperen en de mededeling : Systeem heeft geen reactie. Verbinding time out. Als u de installatie uitvoert via een draadloze netwerkverbinding schakel dan over naar een ethernet kabelverbinding tussen Diskstation en pc client en probeer het opnieuw. Er is een fout opgetreden tijdens de installatie. Het Telnet protocol van Diskstation is ingeschakeld voor het vaststellen van fouten. Configureer uw router om poort 23 door te sturen naar DiskStation en neem contact op met de online ondersteuning van Synologie. verscheen. Ik heb meerdere malen getracht de installatie overnieuw te starten Ik heb in mijn router poort 23 geforwarded naar het ip adres van de nas maar moest ook een technologie invullen? Dat wist ik niet dua heb het zo gelaten als het was. Ik heb de website van synologie bezocht en vond daar een support formulier. Ik heb dat wel ingevuld maar ik moest ook de technische specs van de twee ingebouwde HD's invullen. Die wist ik niet. Ze zijn namelijk al voorgemonteerd en in de documetatie is nergens iets te vinden over merk en andere zaken van de HD's. De nas heb ik met de kabel in router geplugd. Ik heb een Desktop PC, 8GB intern, Windows 7 Wat nu gedaan? Is er iemand op dit forum die me hierover advies kan geven?
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...