Ga naar inhoud

Hoe speel ik camcorder video's af op pc?

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik hoop dat er iemand is die mijn probleem herkend: Ik heb sinds kort een Samsung HMX-104 full HD camcorder en wil nu het opgenomen materiaal via de PC monteren. Het afspelen van de films rechtstreeks van de camera naar de TV gaat perfect. Na het overzetten van de bestanden naar mijn laptop (XPS M1530 met Windows XP prof.) lukt het niet om HD bestanden af te spelen. Ik krijg allemaal strepen en de beelden gaan schokkerig. kortom niet om aan te zien! Opnamen afspelen op SD formaat (standaard) gaat wel goed! Mediaplayer 11 zegt niet met MP4 overweg te kunnen en ik heb daarom: KMplayer en VLC player (beide laatste versies). Ook het installeren van de standaard k-lite codec pack blijft het probleem. Verder heb ik geprobeerd de HD bestanden te converteren naar b.v. AVI, met diverse programma's maar tijdens het omzetten crashen alle geteste programma's. Het converteren van SD bestanden gaat wel goed. Ook heb ik e.e.a. getest op mijn desktop PC (P4 3.ghz), precies hetzelfde probleem... :( Als laatste heb ik Adobe premiere Elements 8.0 geinstalleerd, maar ook die kan niet met deze bestanden overweg. Wat ik wil moet toch mogelijk zijn? Wie kan mij adviseren?
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Hi Tim,Yes, that is perfect. All of the agmnsnseits for the course should build toward something that is pertinent in your academic career either a research paper, project or your professional role.Please email the annotated bib to me and post it on the Papers section of the course. I realize that when you cut and paste the assignment in to the WordPress site that it will lose some of it's formatting. We are going to take this all in stride and improvise with the APA 6 format we all get the idea. I want to have everyone post their assignment so that you can cross-reference resources and potentially share good articles that might be relevant to your topical areas.PS: I'll work with Dan to assure that the agmnsnseits post as realistic as possible.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...