Ga naar inhoud

Verbergen Thumb.db


anoniem

Aanbevolen berichten

Altijd heeeeeel belangrijk: Start > Run > [b:ebaaada548]winver[/b:ebaaada548] > OK [b:ebaaada548]Thumbs.db[/b:ebaaada548] wordt aangemaakt als je de weergave op "Miniatuurweergave" hebt staan. Of een andere weergave, of in: Windows verkenner > Extra > Mapopties > tabblad Weergave > Miniatuurweergaven niet in cach plaatsen > aanvinken
Link naar reactie
[quote:8e2deda08c="Rosturp"]Altijd heeeeeel belangrijk: Start > Run > [b:8e2deda08c]winver[/b:8e2deda08c] > OK [b:8e2deda08c]Thumbs.db[/b:8e2deda08c] wordt aangemaakt als je de weergave op "Miniatuurweergave" hebt staan. Of een andere weergave, of in: Windows verkenner > Extra > Mapopties > tabblad Weergave > Miniatuurweergaven niet in cach plaatsen > aanvinken[/quote:8e2deda08c] Om te beginnen, het gaat om Windows XP, SP2 Ik weet dat de Thumbs.db voor de miniatuurweergave wordt gebruikt. Ik wil deze ook in cache blijven plaatsen omdat ik niet wil dat deze telkens opnieuw wordt opgebouwd. Het "probleem" is nu, dat bij de miniatuurweergave in de verkenner ook het bestand Thumbs.db zichtbaar is, wat ik niet wil.
Link naar reactie
[quote:9f2ee217b9="Rosturp"]Zoek nog even verder.[/quote:9f2ee217b9]In de verkenner zou je "[i:9f2ee217b9]Verborgen bestanden[/i:9f2ee217b9]" nog kunnen tonen, echter "[i:9f2ee217b9]Beveiligde syteembestanden verbergen[/i:9f2ee217b9]" [b:9f2ee217b9]wel [/b:9f2ee217b9]aanvinken. Buiten deze handelingen kom ik niet tegen wat onder Windows-instellingen kan wat jij wilt. Eerste optie is toch het mooiste. Hoeveel picoseconde is er nodig om weer een voorbeeld op te bouwen Volgende register edits wat er mee te maken kunnen hebben. Maak back-ups. Beter nog, open eens in kladblok. [url=http://www.pctools.com/guides/registry/detail/994/]Disable the Thumbnail Cache[/url] [url=http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm]Kelly Theriot Disable Thumbnail Cache 184 en 277[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...