Ga naar inhoud

Hoe krijg ik Siemens gigaset usb adapter 108 goed werkend?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb al een lange tijd een kpn experia box met een een gigaset usb adaptor 108 als modem op win xp draaient maar nu ik mijn pc heb geherinstaleerd naar win7 zag ik dat er geen driver was voor win7 dus even op google gezocht en gezien dat het ook mogelijk was met de windows vista driver als je hem uitvoerd onder compatible modes, dit werkte maar nu valt mijn internet steeds uit om de zoveel tijd, dit is weer optelossen door de usb adaptor er even uit en dan er weer in te doen maar na een tijdje gebeurd dit weer. weet iemand hier een oplossing voor?
Link naar reactie
De drivers op de KPN site kloppen niet! (USBAdapter108Rel1014.zip) Dan is de 108 inderdaad instabiel en wordt heel heet!! het inf bestand is daar van 2006. Bij de driver die wel stabiel is > net5523.inf 11-03-2005. Zoek naar het bestand op internet > usb_stick_108_V2025_ndl.exe Ik heb daar RAR achtergezet en uigepakt en de gewenste XP-driver gebruikt. .. !! NOOIT problemen !! in de txt staat, dat ook vista 32/64 gebruikt kan worden. http://download.modem-help.co.uk/mfcs-S/Siemens/Gigaset-USB-Stick-108/Drivers/Windows-incl-Vista-32-64/NL/usb-stick-108-V2025-ndl.exe.php?showFile=readme_eng.txt
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • 4 maanden later...
Tested OK, on 17 may 2014 on Windows 8 in Nederland Vista drivers zijn OK voor W7 en W8 en W8.1 De drivers op de KPN site kloppen niet! (USBAdapter108Rel1014.zip) Doorgegeven aan de KPN, maar verwijderd de fout drivers NIET!!! Dan is de 108 inderdaad instabiel en wordt heel heet!! Zoek naar het bestand op internet > usb_stick_108_V2025_ndl.exe En gebruik hiervan de Vista drivers http://download.modem-help.co.uk/mfcs-S/Siemens/Gigaset-USB-Stick-108/Drivers/Windows-incl-Vista-32-64/NL/usb-stick-108-V2025-ndl.exe.php?showFile=readme_eng.txt
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...