Ga naar inhoud

Hoe schakel ik melding 'Netwerkwachtwoord opgeven' uit?


anoniem

Aanbevolen berichten

Met iemand van de KPN zijn mijn instellingen van mijn ADSL verbinding doorgelopen. Op hun aanwijzingen zijn er een aantal zaken aangepast. Wanneer ik nu mijn PC opstart, krijg ik steeds de melding "Netwerkwachtwoord opgeven" Nu kan ik dit wel vermijden door de boodschap te anuleren, maar voorheen kreeg ik de melding helemaal niet, en startte de computer gewoon helemaal ineen keer door.
Link naar reactie
Als je een gebruikersnaam invoerd en geen wachtwoord en dan op ok klik zal je dit als het goed is niet meer krijgen dit geld niet voor windows XP dan moet je naar het configuratiescherm en dan de gebruikersaccounds aanpassen. Voor windows 98 kan je doen Start->istellingen->Cofiguratiescherm->Netwerk. en dan kies je Windows-aanmelding. Oftewel kies je in Tweakui: netwerk en vink je aan: Log on automatically at system startup. Vaak is het wijs om even een zoekopdracht te doen naar *.pwl op je c: alle gevonden exemplaren weggooien, daarna pc opnieuw opstarten. bij vraag om gebruikersnaam en wachtwoord de boel leeg laten en ok klikken. hij vraagt nogmaals bevestiging, weer ok. als ut goed is, ben je er daarna vanaf..
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Je reageert onder je WordPress.com anocuct. ( / ) Je reageert onder je Twitter anocuct. ( / ) Je reageert onder je Facebook anocuct. ( / )Verbinden met %sjQuery(document).ready(function(){var input = document.createElement( 'input' ), comment = jQuery( '#comment' );if ( 'placeholder' in input ) {comment.attr( 'placeholder', jQuery( '.comment-textarea label' ).remove().text() );}// Expando Mode: start small, then auto-resize on first click + text lengthjQuery( '#comment-form-identity' ).hide();jQuery( '#comment-form-subscribe' ).hide();jQuery( '#commentform .form-submit' ).hide();comment.css( { 'height':'10px' } ).one( 'focus', function() {var timer = setInterval( HighlanderComments.resizeCallback, 10 )jQuery( this ).animate( { 'height': HighlanderComments.initialHeight } ).delay( 100 ).queue( function(n) { clearInterval( timer ); HighlanderComments.resizeCallback(); n(); } );jQuery( '#comment-form-identity' ).slideDown();jQuery( '#comment-form-subscribe' ).slideDown();jQuery( '#commentform .form-submit' ).slideDown();});}); Houd me via e-mail op de hoogte van nieuwe reacties. Houd me via e-mail op de hoogte van nieuwe berichten.VERHUIS JE GELD!Wilt u weg bij uw huidige bank? Dan is Verhuis je geld! de9 site. Met degelijke informatie, nieuws, tips en ervaringen. Om op een verantwoorde manier over te stappen naar een betere bank. Geefnspireerd door Move Your Money
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...