Ga naar inhoud

Hoe herstel ik Windows Live Mail?


anoniem

Aanbevolen berichten

Om een onduidelijke reden zijn al mijn berichten verdwenen in Windows Live Mail! Gelukkig heb ik backups: dagelijks met Cobian10 en 1x p/maand met Acronis 10,beiden met volledige backup. In deze backups staan talloze bestanden (per emailadres) met de mappen Postvakken In en Uit, Verzonden Items en mijn belangrijkste map: Bewaren (daarin staan al mijn belangrijke oude verzonden/ontvangen emails), ook daarvan de submappen. Echter alle mappen/submappen zijn leeg! Het kan natuurlijk echt niet zo zijn dat de data niet meer beschikbaar is hé. Maar nu de vraag: op welke manier kan ik mijn oude gebackupte data weer terugzetten in mijn Windows Live Mail?
Link naar reactie
Als bij mij de pc in de "soep" is kan ik na een nieuwe instalatie, alles opnieuw binnen halen zoals het was. LET WEL, (zover ik weet) dat je dit alleen maar kunt via Hotmail. Ik gebruik Windows7 en heb voor de mail Windows Live Mail, het vroegere Hotmail. Tenminste zolang men alle mails bij Hotmail op de Server heeft staan. De mappen die ik zelf heb gemaakt zoals "Lucia" en "Bewaren", daar komen alle berichten in terug te staan die ik er zelf ingezet heb. Dit doe ik ook op andere pc's waar ik een nieuwe instalatie doe. OF ik verwijder de Account van Hotmail en plaats deze weer terug. Ook gebruik ik de mail UPC en daar kan ik dit niet bij doen. Daarom heb ik de mappen "Bewaren " enz. bij hotmail staan en niet bij UPC. Ook de server van Hotmail kan crashen en dan ben je ook "Bewaren" echt kwijt. Het kan niet vaak genoeg herhaald worden, alleen als je zelf, het liefst een dubbele backup (*) maakt dan heb je wat om op terug te vallen. (*): bewaren op 2 fysiek verschillende plaatsen, bijv thuis en op je werk of een familielid die je vertrouwt. Dat laatste ga ik binnenkort ook doen. PS: een dubbele backup van "Bewaren" bij Gmail zou nog een optie zijn. Alleen ik vertrouw niet graag erg persoonlijke mail aan deze partijen toe.... Ik heb toch het idee dat ze erin snuffelen op er gegevens uit de halen, waarom is Google docs en zo gratis.....
Link naar reactie
Het beste is zuinig zijn op het toegewezen e-mail adres van je eigen internet provider abonnement, door die te gebruiken voor de echt belangrijke betrouwbare serieuze contacten, die echt prioriteit hebben en er echt toe doen, Daar zullen de mails beter bewaart worden, en die gratis mail services zoals Google en live mail gebruiken voor contacten zoals aanmelding automatische nieuwsbrieven, vluchtige win acties en dergelijke, die weinig prioriteit hebben. en uiteindelijk resulteren in hoeveel heden spam of moeilijk opzegbare nieuwsbrieven, dergelijke e-mail adressen kun je makkelijker missen als kiespijn, dan het e-mail adres die je hebt gekregen van je eigen internet provider.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...