Ga naar inhoud

Waarom lopen video's vast op YouTube?


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds gisteravond is het niet meer mogelijk om in Youtube filmpjes te bekijken. Browser: Chrome Problem: Ik krijg wel geluid, maar geen beeld. Al geprobeerd: - Flashplayer verwijderd, later via de melding van youtube FlashPlayer opnieuw geistalleerd. - Andere browser geprobeerd, Firefox werkt ook niet, Internet Exlorer werkt wel. NOG wel. - Systeem herstel naar een aantal dagen geleden. Nog steeds geen succes. Na half uurtje werkte youtube in IE ook al niet meer. Het lijkt alsof beeld blijft hangen op het loading gedeelte. Ook blijft de tijdsaanduiding op het schermpje hangen bij een mouseover.
Link naar reactie
De oplossing die ik met hulp vond, is de volgende. Kennelijk gaat mijn wat oudere machine en dan met name de grafische kaart niet goed om met een ingeschakelde hardwareversnelling. En kennelijk komen er sinds kort updates binnen die deze versnelling inschakelen. Ga naar http://www.youtube.com/swf_test.html, klik met de rechter-muisknop op het beeldvenster, kies Instellingen en haal het vinkje voor 'Hardwareversnelling inschakelen' weg. Sluit het venster. Bij mij was na een paar uur tevergeefs zoeken, deïnstalleren en installeren van de Adobe-plug-ins (Flash-players), het probleem door het weghalen van dit ene vinkje plotseling verholpen.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...