Ga naar inhoud

Heeft iemand ervaring met draadloze adapters KPN?


anoniem

Aanbevolen berichten

Momenteel overweeg ik de overstap naar een andere tv/inet/telefoon-aanbieder. Zit nu bij Ziggo, maar er is net overal glasverzel aangelegd in de wijk. 8) Probleem is dat de verbinding straks in de meterkast binnenkomt ipv achter de bank in de woonkamer zoals bij Ziggo. Gevolg is het nodige breek- en boorwerk om kabels naar de tv's te krijgen, daar heb ik eigenlijk geen zin in. KPN biedt als alternatief een paar draadloze adapters via het stopcontact. Deze adapters: http://www.kpn.com/televisie/al-kpn-televisie-klant/apparatuur/interactievetv_sub/KPN-draadloze-verbindingsset-200-Plus.prod?ProductUUID=jnUKAyUaFiAAAAEg8iEVp9Bh. Heeft iemand ervaring met deze adapters en dan met name in combi met een wat oudere huis/meterkast (begin jaren '80) en als er verbinding met een andere stroomgroep wordt gemaakt? Volgens kpn moet dit allemaal geen probleem zijn, maar uit ervaring weet ik dat ze daar alles beloven om een klant binnen te halen.
Link naar reactie
M'n schoon pa gebruikt dat en hij is zeer tevreden. Een paar dingen waar je op moet letten: * De stekker moet direct in het stopcontact en niet in een verlengsnoer of verdeeldoos. * Als je buren ook zo'n systeem hebben dan kan je storing krijgen als je je netwerk niet beveiligd hebt. Hij werkt er al een tijd mee en het bevalt hem goed.. Ik heb zelf nog niet geprobeerd..
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 3 jaren later...
koop de troep niet van kpn. ik heb 4 jaar alles in een. de adapters werken bij mij niet goed. ik heb bijna alle merken getest ik heb er een die werkt als een tierelier de devoloo 500 zonder wifi. bij cool blue startersset 49,50 koopje en werken nu perfect. 3 kpn monteurs bij mij geweest konden het niet oplossen. bij mijn schoonzus deze er ook ingehangen werkt ook perfect
Link naar reactie
  • 10 maanden later...
@theo1 ik vheb het nu voor elkaar. ik heb na de expiriabox 10 veen devolo 1200 zonder wifi erin gezet met gevolg dat de doorgestuurde signalen supersnel naar de kpn kastjes worden gestuurd voor de kpn kastjes hangen 2 devolo 500 zonder wifi. ik heb nu totaal deen problemen meer. kan kpn nog wat van leren. netwerktest gedaan zelfs het dls signaal is perfect.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...