Ga naar inhoud

Waarom wordt draadloos netwerk niet herkend?


anoniem

Aanbevolen berichten

Wat er gebeurt weet ik niet maar draadloos wordt niet meer herkend. het is een ubee evw3200 ziggo modem, op dit moment zit er een cisco lynksys wrt160n router achter. en in de laptop zit een atheros ar5b95 wireless netwerkkaart in. Ik probeer zowel de modem als de router met de ip te benaderen maar beiden zijn niet te benaderen. Het rare is dat wel met utp via de modem internet is op de laptop. zodra de router ertussen zit niks meer. Ik heb alles eerst op internet nagezocht ip router 192.168.1.1 volgens dat ik begreep., en ip modem 192.168.178.1 beide geven een foutmelding. Draadloos netwerk wordt niet weergegeven wel veel andere draadloos netwerken in de buurt. HELP wat kan ik nog doen... Kan de router samen met ubee. Wat kan ik doen?
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Please let me know if you're looking for a arilcte author for your blog. You have some really good posts and I think I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd really like to write some material for your blog in exchange for a link back to mine. Please blast me an e-mail if interested. Thanks!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...