Ga naar inhoud

Muis afwezig


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem, een irritant probleem. Sinds kort heb ik een optische muis, maar die geeft soms "niet thuis". Nu is mijn muis het probleem niet, want op andere pc's doet deze het wel. Op het moment dat ik een tijdje niet achter de pc heb gezeten kan ik niets meer aanklikken. Bewegen gaat wel, in de taakbalk onderdelen aanklikken gaat ook, maar zodra ik op het scherm (bijvoorbeeld mijn bureaublad) klik, doet hij het niet. Het is dan net of ik buiten het scherm klik, waardoor iets anders actief wordt. Aangezien dit niet het geval is kan ik geen programma's gebruiken. Iemand die dit probleem herkent en de oplossing weet?Soms gebeurd het ook dat mijn muis helemaal uit gaat. Batterij eruit en erin en hij doet het weer een tijdje. Vreemde is dat mijn toetsenbord nergens last van heeft ... terwijl deze ook draadloos is. Ik gebruik Windows XP, spyware kan niet gevonden worden, virusscanner geeft ook niets aan. Aangezien ik denk dat dit niet aan mijn muis ligt, maar aan Windows heb ik het in dit subforum neergezet.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
aangezien ik niet zo vaak aanwezig ben op de pc nu pas een reactie. Het opnieuw installeren van de driver heeft weinig uitgemaakt ... nog steeds wil de muis nog wel eens 'afwezig' zijn. In hoeverre kan dit aan aan de muis danwel aan windows liggen? Zoals ik al zei: Toetsenbord hoorde bij de muis en heeft nergens last van. Kan het liggen aan de "stekker" naar mijn pc toe? Zo oud is de pc namelijk niet, lijkt me sterk ... maar ik kan zelf weinig anders verzinnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...