Overige tech
4415 topics in dit forum
-
- 1 reactie
- 818 weergaven
Ik zoek software waarmee ik zelf op eenvoudige wijze uit bestaande dvd\'s een nieuwe kan maken.\r\nZoals je bijvoorbeeld met Nero kunt doen met cd\'s\r\nWelk programma is hier geschikt voor en gebruiksvriendelijk?
Laatste antwoord door Anoniem2, -
- 3 reacties
- 112 weergaven
Mijn systeem herkent ineens geen enkele CD en DVD speler meer. Ik heb een Cyberdrv CW058D (CD-brander) en een Matshita DVD-rom SR-8585. In apparatebeheer geeft hij ook een foutmelding. Het ligt niet aan de kabels etc.\r\nMail me
nerovision
door Anoniem2- 1 reactie
- 212 weergaven
kan iemand mij helpen ik heb met nero vision een diashow gemaakt met een menu en verschillenden titels ,in mijn geval meerdere vakanties met de bij behorende foto\'s.\r\nNu wil ik graag een nieuwe titel/vakantie toevoegen aan het menu, hoe moet ik dit doen of is dit niet mogelijk zonder alles opnieuw te moeten maken.
- 10 reacties
- 211 weergaven
Hoi \r\nis het mogenlijk \r\nom van 2 avi of vcd bstanden 1 dvd te maken ,zoja hoe doe ik dat dan en welk programma heb ik daarvoor nodig . \r\ndit is echt n brandende vraag . \r\nvr gr marina
Brandende vraag
door Anoniem2- 3 reacties
- 165 weergaven
Ik heb een beetje een probleem. Ik heb een dvd gemaakt met data, echter de dvd brander ziet hem wel, maar het gewone dvd rom station niet.\r\nWat heb ik fout gedaan ?
Ondertitels
door Anoniem2- 9 reacties
- 231 weergaven
hallo, \r\n\r\nKan ik een ondertitel downloaden en gewoon toevoegen in de map video_ts?\r\nZo nee wat zou ik dan wel kunnen doen?\r\n\r\nAlvast bedankt..
- 0 reacties
- 437 weergaven
De FAQ van Te Koop Gevraagd, toevoegingen zijn welkom. Wat de gevraagde spullen betreft: [list:1ece41e498] [*:1ece41e498]Geen spam, dus het is niet de bedoeling om als 'toelichting' je site neer te zetten. [*:1ece41e498]Vraag geen illegale software als gekopiëerde cd's en cracks voor software. [*:1ece41e498]Als je betrouwbaarheid belangrijk vind, overweeg dan eerst of je misschien gewoon nieuw die producten kunt kopen, ivm garantie. [*:1ece41e498]Kijk of er misschien aanbiedingen bij winkels zijn. [*:1ece41e498]Kijk even of er toevallig iets soortgelijks bij "te koop aangeboden" staat. [/list:u:1ece41e498] Als je iets niet helemaal vertrouwt, of gewoon zeker …
Laatste antwoord door anoniem, -
- 0 reacties
- 334 weergaven
[b:7dc19498e4]Handleiding?[/b:7dc19498e4] Dit is de handleiding voor 'te koop aangeboden' (TKA), hier dien je je dan ook aan te houden om het forum zo netjes mogelijk te houden en overbodige posts te vermijden. Op- en aanmerkingen graag in [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=142112]DIT[/url] topic plaatsen. Bedankt. [b:7dc19498e4]Na beraad door de moderators is besloten dat zgn. [i:7dc19498e4]waarde[/i:7dc19498e4]-vragen ook in TKA horen. Deze moeten in [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=190202]Het grote "wat is dit nog waard"-topic geplaatst worden.[/url] Wat de aangeboden spullen betreft:[list:7dc19498e4][…
Laatste antwoord door anoniem,
-
Forumstatistieken
235,9k
Aantal topics1,6m
Aantal berichten -
Leden online